miercuri, 21 martie 2012

România văzută de mine



România este, orice s-ar zice, o țară paradoxală. Este de o frumusețe rară, are de toate: munți semeți, deschidere la mare, râuri, deltă, păduri, dealuri și câmpii mănoase, locuri încărcate de istorie, tradiții și obiceiuri cum numai aici găsești. 

Dar în acelați timp n-are infrastructură rutieră, cea feroviară se năruie văzând cu ochii, n-are proiecte pe termen lung, n-are strategii. Este lăudată și hulită de toți în același timp.

Pe de altă parte, cred că există mai multe Românii. Fiecare are România lui. Există România mea, România ta, România lor și rareori România noastră. Eu văd România cu alți ochi decât poate, o vezi tu. Ceea ce voi descrie eu ca fiind locuri interesante, frumoase, ce merită vizitate, tu, stimate cititor (care ai România ta) poate nu vei fi de acord cu mine. Oricare ar fi părerea ta, am să ți-o respect.

Nu-ți cer mult. Vreau doar să vii cu mine să vezi România mea, România văzută de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...